|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Banned
|
V75 Örebro 24/12
M.T Klara fastnade jag för i första avd på 1609m. Frågan är hur den agerar med skor.
Senast redigerad av trance_error den 2016-12-18 klockan 18:58. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Du menar nog 23/12?
![]() Hur som helst torde Adielsson bli riktigt giftig, är nog något kilo lättare nu...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Btw 23/12 är det! M.T.Klara kan nog få problem med skor. Ser så ut i alla fall, men osvuret är bäst. 5 Antonio Tabac vinner inte ofta men trivs väl hyfsat på distansen och går med skor. 6 Claymore går också ok på distansen.
|
|
|
|
#4 |
|
Hur snabb ut är baronen i 6e avdelningen? Tillräckligt för att svara spets från spår 1?
Ilona Håleryd avd 5 får bli söndagsspiken
Senast redigerad av Groknak den 2016-12-18 klockan 22:59. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hur snabb ut är Hachiko? Skulle han kunna hålla upp innerspår måste det väl vara över. Är väl bara M.T Klara som visat något, men Skor=???
Senast redigerad av Espo den 2016-12-19 klockan 07:34. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mina spontana förstahästar är Antonio Tabac och Monfalcone. Eller kör Erik Stig H:s bättre häst Ramboldo Jet, som senast vann på skiten Solvallabana?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jag frågar mig varför Erik sitter på Basic Instinct när Han Herred äntligen har fått ett bra spår. Känns lite märkligt.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
kollar man anmälningslistan så är inte Erik och Han Herred inte uppsatt som önskemål. Ägare önskemål kanske, den har ju gått bra för Erik. ? befogat. Kusken vet väl inte om spåret när det väljs häst.
https://www.travsport.se/kompletteri...ceDayId=552830 Senast redigerad av dumle den 2016-12-19 klockan 14:33. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vilken är den ordinarie V75 ( med högst omsättning) den som går den 23 el 25?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
"Inte för att jag vill klaga men..."
Kommer folket verkligen att köpa denna soppa utspädd mellan jul och nyår? Till att börja med har Örebro 7 lopp, men det borde inte få kallas V75. Björnkollen, Vass eller kass osv. dygnet runt? "Och allt detta" som Örjan Ramberg sade... Stefan Sauk: "Jag är skeptisk..." |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Verkligen inte, jag har varit negativt inställd till det stora antalet V75:or varje år, länge nu. Idiotin nu mellan jul och nyår gör inte saken bättre. Är på förhand inställd på att spela två till tre omgångar. Skulle det finnas någon till omgång med väldigt bra hästar, då kan jag tänka mig något extra-lir, men jag har svårt att tro att så blir fallet. Blir snarare tvärtom, väldigt utspädda och tunna fält. Blir nog en och annan åsna vi får se i löpen... |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tidiga och snabbskrivna tankar till uppesittarkvällen:
V75-1: 2 M.T.Klara gick bra efter galopp senast med skor och har en perfekt uppgift här. Bra spets- och vinstchans. Härlig utveckling på 10 Monfalcone på sistone. Tål lite grovjobb och kan bli tuff att stå emot om förutsättningarna är krävande för ledaren. 9 Ebony Boko har lopp i kroppen och duger normalt sett mycket bra här. V75-2: 5 Rafiki Fri SPIK! V75-3: 1 Porthos Race har alltid visat stora resurser, men galopperat mycket. Sett stabilare ut hos Åke Lindblom och det här kan vara hans "nya Sauveur". Vinner troligtvis felfri. 3 Floyd Fortuna gjorde inte bort sig mot tuffa hästar senast och är ett bra motbud till favoriten. V75-4: Lurigt lopp, här måste man lägga ner lite tid. Jag får återkomma. V75-5: Underbart att 11 Diva Deo blev lite bortlottad, annars hade det väl varit en straffspark. 3 Irene Sund känns intressant denna gång. 4 Ilona Håleryd ska räknas. Duon 8 Banthechocolate och 12 Vildapel har usla lägen, men formen i zenit. Fina skrällar! V75-6: 1 Aron the Baron gillar man och han kan öppna snabbt vilket han bevisade senast han hade framspår bakom bilen. Dessvärre finns det även snabba utvändigt och 7 Prins Alf är en katapult som kanske kan ställa till det. Strular det för Örjan tror jag bakspårshästarna gör upp om det. 12 Orion Tilly har mött tuffare gäng på slutet och kan bli bortglömd. V75-7: Varning för 12 Annabelle Dimanche som snart vinner lopp och gick fint i skymundan i lördags efter strullopp. |
|
|
|
|
|
|
|